söndag 3 oktober 2010

Du sköna nya värld

Rara Spuntino på Erstagatan sportar snygg grön vägg, som tyvärr inte riktigt visar sin fulla potential på det här fotot. Den ser inte riktigt så här grå ut i verkligheten.

The cat's out of the bag, som man brukar säga. Nu är det officiellt - jag ska flytta. Inte så långt förvisso (håller mig i samma byggnad) men entusiasmen är det i alla fall inget fel på. Har redan planerat i stort sett varje kvadratmeter. Det är så klart därför den gröna färgen faller in under kategorin Saker att ta tag i. Här ser ni i alla fall några bilder på caféet jag nämnde tidigare. Sympatiska ägare och gott fika också! Och jag älskar kaffeburken från passalacqua. Ska försöka smyga in lite mer gult i min nya lya känner jag.


Den grågröna färgen passar perfekt till svart också. Vilken fullträff.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar