måndag 9 augusti 2010

Lovligt byte

Birgit Israels två klädbutiker ligger på Fulham Road 279 och Gloucester Road 72.
Titta in om du har vägarna förbi. Chansen att fynda är överhängande om man är sugen på bättre begagnade märkeskläder.


Mycket London på bloggen just nu men tänkte bara passa på att tipsa om utmärka andrahandsaffärerna The Exchange som jag sprang på när jag var där. På grund av den närmast outhärdliga hettan (varmaste dagen i London under 2010) var jag bara inne en kort minut men lyckades ändå se godbitar från såväl Miu Miu som von Furstenberg och Vivienne Westwood. Att prova något var dessvärre helt uteslutet i värmen. Det finns två butiker, båda i Kensington-krokarna, och vid mitt nästa besök i den brittiska huvudstaden planerar jag helt klart att göra ett längre besök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar