onsdag 2 februari 2011

Eterneller

Liselott Watkins rockar!

Jag är, som ni kanske minns, ett stort fan av gudomliga illustratören Liselott Watkins stuff och har rättmätigt prisat henne tidigare. I januarinumret samarbetade hon med Elle, vilket inte bara resulterade i ett gäng finfina uppslag utan också gav läsarna chansen att inhandla illustrationer att pryda väggen hemma med till förmånliga priser, som det brukar heta. Jag slog till på bilden ovan och väntar med spänning på att den ska anlända. Hade lite kval över vilken illustration jag skulle välja men högg den ovan för att det är så här jag skulle vilja se ut när jag sitter och jobbar. (Folk som har sett mig yra omkring före deadline kan intyga att det är en bit kvar...)

Mycket grönt på bloggen just nu förresten, kan det vara så att våren står utanför porten?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar