fredag 2 november 2012

Those were the pearls that were his eyes II

Den lilla svarta?

Pop quiz, hotshot! Är det här sexigt? Har undertecknad fullkomligt tappat greppet? Går alla runt med de här underbyxorna förutom jag? Det är inte ofta en persedel väcker så här många frågor så...prompt. Jag hade helt glömt bort den här, inte radikalt livsnödvändiga, produkten som väl senast såg dagens ljus i ett SATC-avsnitt någon gång i urtiden, tills ett reklammejl från en underklädesbutik jag understundom frekventerar damp ned i mejlboxen: "Denna lilla leksak höjer definitivt stämningen under kommande julhelger." Jag vet inte ens riktigt vad det betyder? Och ska jag uppröras över att kvinnors lingerier ska fungera som "leksaker"? Eller över den högst osmakliga bilden ovan? Eller är det verkligt upprörande i hela den här historien att ingen har gett mig ett par ännu?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar