torsdag 8 juli 2010

Resan ut

Det är inte omöjligt att jag slinker in och käkar en macaron på Laduree vid Harrods.

Det är otroligt nog sju år sen jag var i London senast men nu är det dags igen. Då besökte jag landet i december, frös konstant och höll på att få en nedfallande taklist i huvudet i min kusins rum men det var en finfin resa i alla fall. Jag kan bara föreställa mig hur bra det kommer att bli den här gången mitt i sommaren på ett respektabelt hotell (förhoppningsvis fritt från nedfallande inventarier). Besök på V&A, Tate Modern och John Soane's Museum är självklara. Likaså brittiska godbitar som fish & chips och afternoon tea. Och inte vore det helt otippat med lite shopping också, har till exempel tänkt försöka ta mig förbi Rob Ryans butik Ryantown. Ha det jättebra så hörs vi efter semestern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar