måndag 2 januari 2012

Herr Uggla

Vis och snygg - den som ändå vore uggla. Det här var för övrigt en av mina absoluta favvoböcker när jag var liten.
Ciao raringar och god fortsättning! 2012 kommer att bli bedårande, det är jag helt säker på. Har en smula dåligt samvete för att ha lämnat er, era stackare, vind för våg så länge. Ursäktar mig med julen och jobbet samt lovar bättring. Fast inte i dag. Nu lämnar jag er med den här förtjusande knappugglan som min bästis förärande mig i julklapp. Helt fantastiskt söt. Det är en buttongufi och tillverkad av gamla modeknappar. Idén är så rar att man smäller av. Fick en vid något pressevent förra året men den här är ännu finare. Chanel + vintage + diy + pistagegrönt = succé. Det är så man behandlar en flicka. Yeah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar